Take a seat in my office



Hello I am Shirley Djojowikromo. I got maried in 2012 and I'm enjoying my marriage to the fullest. I am here to maintain friendship or to make friends over the net. I like reading, but since I'm a mom, I don't have much time to be on the internet all the time, but I am doing my best.

Have a nice day!






This layout is made by:
Nolvers Theme Designs

zondag 16 oktober 2016

Waarom ik tegen het donorbeleid ben


Ik zal mijn punten hier opsommen:

  1. Het is mijn lichaam en niemand heeft zomaar recht op wat tot mijn lichaam behoort, niet eens de koning of koningin, de paus of de (Nederlandse) regering!
  2. De regering kende de dag niet dat ik geboren was, totdat ik werd geregistreerd. Nochtans vindt de regering dat jouw lichaam de staat toebehoort?? Walgelijk!!
  3. Mijn vader en moeder hebben aandeel gehad in de creatie van mijn leven, doordat God dit zo heeft bepaald en niet de Nederlandse staat!
  4. Als allochtoon wordt je hier als  tweederangs burger behandeld: je wordt gediscrimineerd op de arbeidsmarkt, of je verdient minder dan je autochtone collega's. Aangezien men je hier zo slecht behandeld, waarom zou ik mijn organen afstaan aan autochtonen? Ik ben niet goed genoeg voor bepaalde dingen in de Nederlandse samenleving, maar mijn lichaam is wel goed voor jullie zodat jullie er beter van worden?? I don't think so!! Begin ons te accepteren, jullie zitten trouwens overal op de wereld en hebben/krijgen altijd de beste banen in het buitenland, zelfs in mijn vaderland, maar gunnen anderen totaal NIETS!! Een behoorlijk slechte en zelfzuchtige mentaliteit hier in Nederland.
Het donorbeleid laat duidelijk zien dat Nederland op een verkapt en listige manier zeer communistisch is:

ALLES BEHOORT TOT DE STAAT!!



8 opmerkingen:

  1. I've translated your post: that is really outrageous!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm glad we don't have such a thing in the UK. I wouldn't dream about having such a law..!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Nederlandse overheid is hondsbrutaal, ze hebben niet het recht om over jouw lichaam te beslissen wat hun toebehoort en wat niet!! Weg ermee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a horrendous law! Looks like Hitler is taking over again!

    BeantwoordenVerwijderen